Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Wymagający klient

Witam,
ostatnio miałem klienta u którego musiałem wyprać narożnik bardzo zabrudzony.

Plamy po czekoladzie,wtarty piasek,plamy po kawie itp.

Klient telefonicznie zapewniał że narożnik był czyszczony rok temu i że wymaga tylko odświeżenia.

Przyjmijmy że w tą sobotę zjawiłem się na umówioną wcześniej wizytę związaną z odświeżeniem narożnika.

Przyjeżdżam i nie mogę uwieżyc że narożnik w mieszkaniu może być tak bardzo zapuszczony,po chwili rozmowy z klientem dowiaduję się na wstępie że poprzednie pranie przez jakiegoś fachowca było niedokładne ponieważ nie było widac efektów.

Zabrałem się do pracy i przyznaje że nie było łatwo,chwilami myślałem że nie dam rady ale po 2h ciężkiej i mozolnej pracy narożnik wg właściciela wyglądał znowu jak nowy.

Teraz wiem że czasami warto się poświęcic aby pozyskac klientów,zaleciłem żeby przy takiej eksplotacji narożnika prac chociaż 2 razy w roku.
Właściciel stwierdził że jeżeli teraz zobaczył jak wygląda bdb pranie to będzie częściej korzystał z usług prania ekstrakcyjnego.

Ważne:

Starac się mimo ciężkiego zadania a na pewno klient to doceni!